Sunday, October 20, 2013

Dierenactiviste

Ik ben een kattenliefhebber. Niet liefhebber van hun haren op mijn kleding. Wel liefhebber van die schattige, innocent koppies. Om dan te bedenken dat er ontzettend veel onschuldige zwerfkatjes worden afgeschoten per jaar, kan ik niet uitstaan. Ik word katjesactiviste! En wel direct! Na het lezen van het artikel hierover in een krant, ging ik naar de website van de dierenbescherming en tekende de digitale petitie. Tot mijn opluchting werd deze actie goed verspreid over allerlei media. Saving the kitties!

Een paar dagen later kreeg ik een mail van de dierenbescherming om mij te bedanken voor mijn digitale handtekening.

"U heeft onze petitie tegen het afschieten van zwerfkatten ondertekend. Vraag nu als bedankje uw zwerfkat zadelhoes aan! Daarmee wordt uw steun op een leuke manier zichtbaar in het straatbeeld."

Jeej, super leuk! Aardige mensen worden beloond! 

...........Tot altijd geen zadelhoes.